sunnuntai 6. syyskuuta 2015

                      Kuulumisia & muita asioita  
  
Hei! On kulunut pitkä aika viimeksi oltuani täällä. Viimeksi kirjoitin, kun tulin matkalta noin 2 kk
sitten. On tapahtunut paljon kaikkea jännää ja uutta. 
Kesän ehdottomasti muistoihin jäävin kokemus oli One Direction `On The Road Again Tour`. Kannattaa muuten seurata minua instagramissa (@vanessajenniina), koska sinne päivitän melkein joka päivä kuvia, jos kiinnostaa!  Olin myös kesän päätyttyä todella ihanissa häissä, joista tämän postauksen kuvat ovatkin itse asiassa.

Olen nyt aloittanut opinnot Salon Lukiossa, koska peruskoulu loppui. Olen tykännyt tosi paljon tähän asti ainakin. Ihmiset vaikuttavat mukavilta ja paikkakin on todella kiva. Odotan jännityksellä ensimmäistä koeviikkoa (apua!). 

Nyt puhun vähän satunnaisista asioista.Odotan innolla 5SOS `Sounds Good Feels Good` albumia. Olen aivan päästä varpaisiin rakastunut jokaiseen biisiin, joita olen kuullut uudelta albumilta tähän asti. Nyt vain odotan, että he tulisivat Suomeen joku päivä! 
Odotan myös syksyn sarjoja, mitkä alkavat : The Walking Deadin 6-kausi ja American  Horror Storyn kausi 5.
Tässä pari kuvaa itsestäni häissä, joissa olin.







 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti